Fanpage – jak wykorzystać potencjał reklamowy?

Coraz to większa ilość marketerów zauważa gigantyczne możliwości działania reklamy na portalach społecznościowych. Już w tym momencie, większa część firm, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby entuzjastów internetu, są również miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny artykułów.

Internauci tworzą specyficzne kluby jednoczące wielbicieli, entuzjastów wskazanych artykułów, usług, przedsięwzięć – wypróbuj prowadzenie fanpage cennik. Jeden fanpage, to chociaż 50 wielbicieli. Takich fanpage’y jest najwięcej, ponieważ ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów reklamowych, im większy fanpage, tym poprawniejsze dotarcie z reklamą. Kilka polskich profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy zapaleńców, co ukazuje jak kolosalny jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość zapaleńców, entuzjastów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Odpowiednie towary będą zrzeszały obszerną ilość wielbicieli, jest to nieuniknione. Entuzjaści odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak naprawdę, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego kreowania wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz